بال کاغذی

با این بال های کاغذی می توان به ثریا رفت

بال کاغذی

با این بال های کاغذی می توان به ثریا رفت

بال کاغذی

اینجا خانه جدید من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

روز نوشت 1

سلام

دیروز تا حالا دستم بنده!!!

اسباب کشیم کار سختیه ها!!!

چطور بعضیا هر سال این عمل سخت و طاقت فرسا را انجام میدن

ما سی ساله تو این خونه ایم!!!

حالا هم قراره خرابش کنیم و دوباره بسازیم

اصلن هیچ تجربه و تخصص و مهارتی در باب کشیدن اثاث نداریم

یکی بیاد کمک یا لااقل راهنمایی کنه!!!

همین اتاق من فکر کنم اندازه بقیه خونه اثاث توش باشه

من دوتاکمد دارم که یکیش فقط کتاب داره اون یکیم از شیر مرغ تا ثریا اصن کج رفده

مواد شیمیایی حتی اسید!!!

لوازم برقی انواع قطعات مثه موتور تا خازن و مقاومت و ...

انواع شیشه جات آزمایشگاهی

انواع اقلام فرهنگی

انواع عتیق و زیر خاکی و کلکسیون

انواع سوغاتی که دوستان آوردن

خدایاااااااااااااااااا لباسامو کجا بذارم

یکی بیاد کمک

  • مسیح رهنما

نظرات  (۴)

  • پری مهربون
  • سلام 
    من باز اومدم 👻
    اوه اوه اساس کشی ... من تجربش رو دارم 
    دقیقا بهمین شکل ... پارسال ماام بعد 26-27
    سال خونمونو دادیم بساز بفروش ... مصیبتی بود 
    جمع کردن سی سال جور کرده😜

    سلااااام
    چه خفراییی بوده و من خفر نداشتمااااااا
    حالا کوجا میرید؟
    چی شد ییهووووو؟
    خف کاری نداره که کتافا و اقلام فرهنگی و سوخاتیا و عتیخه زیرخاکیاتو با لفاس خوکشلاتو همه رو یه ماشبن کن برفست واس من حجم کارات کم میشه دیگهههههه
    پاسخ:
    بعله!!!
    میریم خونه باببزرگ مامانم که چند وقت پیش فوت کرد!!!

    میگم تو کمدم اسیدم دارم، نمیخوای!
    خخخخخخ
    چرا اسید میخوام واسه یه پسر بداخلاق که همش منو اذیت میکنه

    پاسخ:
    من که کلاه کاسکت دارم!!!!!!

    نوچ همیشه که نداااااریییییی

    پاسخ:
    یکی بیاد از ما موجودات مظلوم در برابر این همه خشانت حمایت کنه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">